سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیزده سال مجنون المیرا

 
 
نامه بیست و پنجم(دوشنبه 89 دی 6 ساعت 2:1 صبح )
 
 

 

المیـرای من!

  

  


دوستت دارم ، حتی اگر جایی در دلت نداشته باشم ...

 

دوستت دارم ، حتی اگر به چشمان خیسم بخندی

 

و بی خیال این باشی که دلم شکسته است ...

 

دوستت دارم ، حتی اگر دلت سنگ باشد ،

 

حتی اگر هیچ احساسی بر من نداشته باشی ......

 

با اینکه میدانم در دلت یک دنیا محبت است ......

 

و احساست مثل آب پاک و زلال است ...

 

عزیزم باور کن به تو نیاز دارم ،

 

منی که قلبی ویرانه دارم و دلی سوخته ،

 

منی که ساحل دریای دلم طوفانی است ......

 

و امواج غم و غصه در دلم زیر و رو می شود

 

نیاز به تو دارم که قلبم رابا محبت و عشقت صفا دهی ،

 

دل سوخته ام را با عشقت جان بدهی

 

و ساحل دریای دلم راآرامتر از همیشه کنی...

 

عزیزم مرا باور داشته باش ،

 

حتی برای یک لحظه هم که شده ....

 

قلب مرا با تمام وجودت حس کن ...

 

بیا تا تنهایی دوباره به ویرانه دلم نیامده است !

 

تا تنهایی قاب خالی و بدون عکسش را ،

 

در طاقچه قلبم نگذاشته است .....

 

تو بیا و قاب زیبای عکست را درآنجا بگذار !

 

بیا در قلبم باصدای مهربانت بگو درد دلت را به من ...

 

و با فریاد اسم مرا صدا کن و بگو من میتوانم خوشبختت کنم ...

 

تا سکوت تلخی که مدتهاست اعماق قلبم را فرا گرفته است

 

و قلبم را غم زده کرده است شکسته شود !

 

قلبم را پر از محبت و عشق و صفای خودت کن !

 

بگذار آن خونی که در رگهای خشک من جاری می شود

 

خون توباشد و بگذار آن وجود من وجود تو نیز باشد ....

 

عزیزم اینک که می نویسم دوستت دارم ،

 

چشمانم خیس است ،

 

به خدا خیس است ،

 

به خدا خیس است ،

 

به خدا خیس است ،

 

پس چشمان خیس مرا باور کن ،

 

و به من بگو میتوانم خوشبختت کنم ...

 

با آهنگ دلنشین عشق و با یاد تو و با عشق به قلب تو

 

با چشمانی خیس و قلبی پر از امید اگر نخندی

 

واگر بی خیال این دل عاشق من نباشی،

 

می نویسم که دوستت دارم ....

 

این بار نه از حفظ می گویم و نه تکرار می کنم ،

 

این بار برای آخرین بار میگویم این جمله را !!!!

 

چونکه دوست داشتن به عمل است نه به گفتن!

 

پس برای آخرین بار میگویم که مرا بفهمی .....

 

و قلب شکسته و عاشق مرا باور داشته باشی .....

 

 

تا ابد عاشقانه دوستت دارم ......

 






بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 4400  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «